duminică, 6 aprilie 2014

Ce spune un pacient despre vizita la stomatolog


"Aveam un dinte cu problema pe care l-am tot amanat, caci nu mi-era deloc atractiva o vizita la medicul dentist. “Luna viitoare” parea mereu cel mai bun moment, mai ales ca “luna aceasta” aveam mereu multa treaba si multe alte prioritati. Dintele functiona, nu ma deranja… nu ii puteam face deloc spatiu dedicat in programul meu.

Merg la dentist macar o data pe an, insa o fac in principal pentru detartraj plus periaj profesional si un control de rutina. Un gen de vizita in service, revizia periodica, sa ma asigur ca nu apar probleme noi. Am o dantura destul de buna, foarte rar am avut probleme si scopul meu este sa nu ajung la probleme noi. Spunea un personaj dintr-un film ca este “alergic la moarte in chinuri”, asa spun si eu ca sunt alergic la durere si interventii sangeroase… :) Asadar, incerc sa previn, ca sa nu trebuiasca sa tratez...."

                                                                Citeste continuarea aici



Niciun comentariu: